SUR-RON LIGHT BEE X siūlo OFFROAD ir REGISTRUOJAMĄ Versiją
Light Bee X OFFROAD
SUR-RON Light BEE X skirtas bekelei, sunkiai pravažiuojamoms vietovėms, bekelės takams. SUR-RON X elektrinio motociklo daugiasvirtė pakaba susidoroja su bet kokiais nelygumais.
Bekelės padangos užtikrina maksimalų sukibimą su purvu, smėliu, akmenimis. Motociklas turi regenacinio krovimo sistemą, tad riedant motociklas kraunasi pats, o baterija pilnai pasikrauna per 4h. Motociklo svoris yra ne mažesnis kaip 50 kg.
Vairuoti elektrinį Surron Light Bee – vienas malonumas.
REGISTRUOJAMAS Light Bee X
SUR-RON Light BEE (Registruojamas) – miesto versija.
Ši versija skirta miesto keliams, nuo OFFROAD modelio skiriasi tuo, kad turi pilnavertį priekinį žibintą, stabdžių žibintą, posūkių žibintus, prietaisų skydelį, veidrodėlius, apsaugos nuo vagystės užraktą.
Valdiklio nustatymai, pakaba, gumos, variklis ir visi kiti komponentai, tokie pat, kaip ir SUR-RON LIGHT BEE OFROAD modelyje.
SUR-RON ULTRA BEE X
Nauja bekelės era su „SUR-RON Ultra Bee“
Įkvėptas savo pirmtako LIGHT BEE sėkmės, „SUR-RON“ didžiuojasi galėdamas pristatyti naująjį „Ultra Bee“: galingesnis, didesnis ir įveikiantis tolimesnius atstumus.
2023 Ultra Bee pažangus dizainas ir technologijos. 12.5kW variklis nepaliks abejingų net ir patyrūsius motociklininkus. Pasaulinio lygio motokroso lenktyninkų išbandytas SUR-RON „Ultra Bee“ patvirtino, kad šis modelis ne juokai, o rimtas pareiškimas į tai kokia laukia ateitis šio sporto.
Motociklas varomas sinchroniniu nuolatinio magneto varikliu (PMSM), išlaisvinantis stulbinančią 12,5 kW galią, kuris išvysta 90 km/h greičio. Itin efektyvus 74 V akumuliatorius leidžia vienu įkrovimu įveikti maksimalų 140 km atstumą, įveikiant bet kokį reljefą.
Per 2,3 sekundės nuo 0 iki 50 km/h, demonstruoja žaibišką pagreitį, kuris patenkina net ir patyrūsių motociklininkų poreikius.
Nauja novatoriška jėgos padavimo sistema
Naujasis „Ultra Bee“ yra varomas „SUR-RON“ 4-osios kartos jėgos padavimo sistema, užtikrinanti tikslų valdymą ir sklandų energijos tiekimą.
Visiškai izoliuota elektros sistema apsaugota nuo bet kokių galimų trukdžių tarp aukštos ir žemos įtampos grandinės komponentų ir užtikrina sklandų važiavimą visą laiką.
„Ultra Bee“ taip pat aprūpinta „SUR-RON Traction Control System“ (SRTC) – naujausia traukos kontrolės sistema.
Turėdami šią patobulintą sistemą, motociklininkai gali be vargo įveikti bet kokias kliūtis, išsaugodami visišką kontrolę, nepaisant reljefo.
Didelės talpos, didelio efektyvumo
Komplektuojamas su nauju 4 070 Wh baterijų bloku, sukurtu taip, kad būtų efektyvus dėl didelio galios tankio ir ilgesnio akumuliatoriaus ciklo veikimo, kartu pasiekiant mažesnę baterijos išsikrovimo temperatūrą.
Gana įspūdinga, kad nepaisant savo talpos, Ultra Bee baterija efektyviai įkraunama nuo nulio iki 100% vos per keturias valandas.
Motociklininkams taip pat patiks sumaniai paslėpta erdvė po sėdyne, kuri yra specialiai sukurta įkrovikliui sutalpinti. Ši patogi funkcija leidžia vairuotojams neštis įkroviklius ir įkrauti dviratį visur, kur yra lizdas.
Patobulinta pakaba
„Ultra Bee“ demonstruoja naujai sukurtą pakabos sistemą, kuri padeda atskleisti visą jo važiavimo bekele potencialą.
Priekinė pakaba ir TR intersect monoshock galine pakaba, abi yra pilnai reguliuojamos, tad elektrinis motociklas puikiai tinka bet kokiomis važiavimo sąlygomis, suteikiant, staigesnį pakilimą į bet kokio tipo reljefą.
Patobulinta stabdymo galia
„Ultra Bee“ turi lenktynių įkvėptą stabdžių sistemą, kuri buvo patobulinta, kad būtų užtikrinta maksimali stabdymo galia trasose. Su priekiniais ir galiniais 240 mm hidrauliniais diskiniais stabdžiais šis motociklas siūlo puikų įspūdžių, saugumo ir valdymo balansą.
Važiavimo režimai ir manevravimas
Naujasis „Ultra Bee“ turi keturis važiavimo režimus: ekologinį, kasdienį, sportinį ir atbulinį. Šie važiavimo lygiai siūlo skirtingus, pritaikytus našumo ir efektyvumo derinius. Kita vertus, dviračio atbulinės eigos režimas leidžia lengvai atsitraukti ir manevruoti iš sudėtingų situacijų.
Kad šiuos režimus būtų lengva įjungti yra sukurtas naujas ir ergonomiškas jungiklis. Naudodami šį jungiklį, motociklininkai gali lengvai pakeisti važiavimo režimus net judėdami.